Świadczenie usług żywienia zbiorowego dla pacjentów SPZOZ w Łukowie

  • Numer postępowania 8/25
  • Typ postępowania Usługi społeczne unijne
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Uwagi

    Termin składania ofert został zmieniony.

    W ogłoszeniu zaktualizowano termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    Szyfrowanie oferty:
    Tak
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2025-04-24 10:00 (Pozostało: 3 Dni 20 Godzin 54 Minut)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-04-24 10:30
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-04-01
    Termin zakończenia postępowania:
    --
    Zaszyfrownanie (dodanie dokumentu lub zapisanie oferty)

    Nadaj dowolne, własne hasło, którym zostanie zaszyfrowana oferta oraz wszystkie załączone dokumenty.

    Uwaga! Zapamiętaj hasło - wymagane ono będzie przy ponownym złożeniu oferty oraz do jej podglądu.

    Jeżeli zapomniałeś hasła wycofaj i/lub usuń ofertę, co umożliwi Ci nadanie nowego hasła oraz ponowne wprowadzenie oferty do systemu.

    Tego hasła nie musisz podawać Zamawiającemu. Zamawiający do momentu otwarcia ofert nie ma wglądu do Twojej oferty.

    Opis:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Typ: *
    Załącznik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
    zamówień publicznych w całej UE.

    Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
    co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.

    Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-04-01 11:35 -
    icon Ogłoszenie o zamówieniu.pdf 2025-04-01 11:35 89 KB
    icon SWZ.pdf 2025-04-01 11:35 11.22 MB
    icon SWZ.doc 2025-04-01 11:35 247 KB
    icon ZALACZNIK_1_Formularz_ofertowy.doc 2025-04-01 11:35 77 KB
    icon ZALACZNIK_2_Opis przedmiotu zamówienia.doc 2025-04-01 11:35 104 KB
    icon ZALACZNIK_2a_Wymagania do jadłospisu w przypadku programu dobry posiłek.doc 2025-04-01 11:35 37 KB
    icon ZALACZNIK_3a_Oświadczenia wykonawcy na podstawie art 125.docx 2025-04-01 11:35 30 KB
    icon ZALACZNIK_4_Oświadczenie o przynależności żywienie.docx 2025-04-01 11:35 19 KB
    icon ZALACZNIK_5_Oswiadczenia Wykonawcy.docx 2025-04-01 11:35 16 KB
    icon ZALACZNIK_6_Wykaz_osob.doc 2025-04-01 11:35 40 KB
    icon ZALACZNIK_7_Wykaz_wykonanych_uslug.doc 2025-04-01 11:35 33 KB
    icon ZALACZNIK_8_Oświadczenia wykonawcy.docx 2025-04-01 11:35 23 KB
    icon ZALACZNIK_9_Wzór umowy.doc 2025-04-01 11:35 174 KB
    icon ZALACZNIK_10_Wzór umowy najmu.docx 2025-04-01 11:35 24 KB
    icon Załącznik 11 Tabela stanowisk.ods 2025-04-01 11:35 13 KB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf 2025-04-15 09:46 93 KB
    icon Odpowiedzi na pytania.pdf 2025-04-16 13:56 14.80 MB
    icon Rzuty kuchnia.pdf 2025-04-16 14:11 21.82 MB

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa